.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
شمال نیوز : فرامرز سپری  در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان  مشترک برق هستند .... تخفیف صد درصدی بهای برق با اجرای طرح برق در مازندران
شمال نیوز : فرامرز سپری در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان مشترک برق هستند ....(ادامه)
سرنوشت برادران رئیس‌جمهورها!
(ادامه)
انتصاب رئيس جديد مركزعلمي كاربردي چوب و كاغذ مازندران
شمال نیوز : رستمیان كه داراي مدرك دكتري مهندسي مكانيك ، دانشيار دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري و يكي از پژوهشگران برتر كشور ميباشد جانشين ولي اله رضايي در اين مركز شد.....(ادامه)
هیأت هفت نفره بازرسی قوه قضاییه با حکم ویژه ریاست قوه قضائیه ، برای بررسی مساله پسمانداستان، وارد مازندران شده‌اند . پرونده پسماند مازندران روی میز قوه قضائیه
هیأت هفت نفره بازرسی قوه قضاییه با حکم ویژه ریاست قوه قضائیه ، برای بررسی مساله پسمانداستان، وارد مازندران شده‌اند .(ادامه)

نتايج هشتمين دوره انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران اعلام شد. منتخبان هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی مازندران اعلام شد
نتايج هشتمين دوره انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد و خرد است محمد اسلامي، به مناسبت پنجم اسفند ماه، روز مهندس، پيام تبريكي صادر نمود. در بخشي از اين پيام آمده است: روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد، خرد، توانمندي و همت مثال زدني مردان و زنان صاحب علم ايراني و روز گرامي داشت پيشگامان و تمهيد كنندگان بستر فني و علمي توسعه و سازندگي در كشور است. پيام تبريك استاندار مازندران به مناسبت روز مهندس
روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد و خرد است محمد اسلامي، به مناسبت پنجم اسفند ماه، روز مهندس، پيام تبريكي صادر نمود. در بخشي از اين پيام آمده است: روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد، خرد، توانمندي و همت مثال زدني مردان و زنان صاحب علم ايراني و روز گرامي داشت پيشگامان و تمهيد كنندگان بستر فني و علمي توسعه و سازندگي در كشور است.(ادامه)
سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است ... پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران به مناسبت "روز مهندس"
سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است ...(ادامه)
شمال نیوز: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران، از مهندس شاکری مدیرعامل شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات تقدیر شد.

شرکت نرم افزاری جادوی فکر در لیست کارآفرینان برتر استان
شمال نیوز: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران، از مهندس شاکری مدیرعامل شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات تقدیر شد. (ادامه)
پدافند غیرعامل و مدیریت شهری(يادداشت)
(ادامه)
مازندران چشم‌انداز معدني ندارد
معادن مازندران طلاخيز است و مواد معدني دارد که قابليت جهاني‌شدن دارند، اما اين ذخاير اسير خام‌فروشي و خرده‌فروشي شده است. (ادامه)
ابوترابی: لاريجانی در حلقه هاشمی نبوده
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: لاريجاني هرگز در حلقه رفسنجاني و ساير اسامي نبوده و همواره در مسير و خط امام و رهبري حرکت کرده و مي‌کند.(ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)
شمال نیوز : سیف اله علی نیا  که در دو دوره منتخب اول مردم شهر بابل در شورای اسلامی شهر بوده است قصد دارد در انتخابات پیش روی مجلس شورای کاندیدا شود .... «سیف الله علی نیا» از عضویت شورای اسلامی شهربابل استعفا کرد
شمال نیوز : سیف اله علی نیا که در دو دوره منتخب اول مردم شهر بابل در شورای اسلامی شهر بوده است قصد دارد در انتخابات پیش روی مجلس شورای کاندیدا شود ....(ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
مازندران بیش از 4 هزار هكتار بافت فرسوده دارد
يک سوم مساحت شهرهاي مازندران فرسوده يا تاريخي است که به ترتیب ساری، بابل، آمل و قائم‌شهر بیشترین شهرهای استان هستند که بافت فرسوده را در خود جای داده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: اين شركت داراي مجوزهاي فني از شوراي عالي انفورماتيك كشور و مجوز خدمات مهندسي از وزارت صنايع و عضو نظام صنفي رايانه كشور، توليدكننده ي نرم افزارهاي سازماني و كسب و كار به ويژه نرم افزارهــاي مالــي و مديـــريتي در سـطح كشور مي باشد.... تجليل ویژه از شركت نرم افزاري جادوي فكر+ کلکسیون افتخارات
شمال نیوز: اين شركت داراي مجوزهاي فني از شوراي عالي انفورماتيك كشور و مجوز خدمات مهندسي از وزارت صنايع و عضو نظام صنفي رايانه كشور، توليدكننده ي نرم افزارهاي سازماني و كسب و كار به ويژه نرم افزارهــاي مالــي و مديـــريتي در سـطح كشور مي باشد....(ادامه)
كوروش غفاري چراتي «استاندارد سازی »حلقه مفقوده صنعت ساختمان در مازندران(گزارش)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
مدیرکل ارشاد مازندران وضعیت فرهنگ و هنر را برای استاندارتشریح کرد
(ادامه)
همکاری دانشگاه مازندران با كميته آموزش نظام مهندسي استان
(ادامه)
خانواده‌اي که هفت شهيد در راه وطن داده است
پدري با شجاعت و صبر و متنانتي مثال زدني که در جنگ هم فرزندانش و همسرش را از دست داد. خانه‌اش در اثر اصابت موشک با خاک يکسان شد و خود نيز با 8 سال حضور مستمر در جبهه‌ها سلامتي‌اش را به نظام اسلامي تقديم کرد(ادامه)
شمال نيوز: صبح امروز با حضور معاون عمراني استاندار، جمعي از مديران ستادي استانداري ، مديران دستگاه هاي اجرايي استان، اعضاي شوراي اسلامي شهر ساري مراسم معارفه  برگزار شد. مديركل دفتر امور شهري استانداري مازندران معرفي شد
شمال نيوز: صبح امروز با حضور معاون عمراني استاندار، جمعي از مديران ستادي استانداري ، مديران دستگاه هاي اجرايي استان، اعضاي شوراي اسلامي شهر ساري مراسم معارفه برگزار شد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
همایش احمدی‌نژادی‌های دلواپس
(ادامه)
طرح سه نماینده مجلس به روحانی
(ادامه)
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری گلستان منصوب شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
علی پور شهردار ایزدشهر شد
(ادامه)
یحیی علی پور شهردار ایزدشهر شد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.